Аудит сайту
Аудитом називається перевірка сайту, яка проводиться для виявлення факторів, що перешкоджають його органічному росту в пошукових системах.
Його проводять для швидкого виявлення і подальшого усунення таких помилок.
Аудит можна умовно поділити на
- технічний аудит
- семантичний
- перевірку зручності користування сайтом
Технічний аудит сайту
Завданням технічного аудиту є пошук технічних помилок на сайті.
Його можна вважати базовим, оскільки без виправлення таких помилок сайт не зможе "рости", навіть при дуже якісному контенті та зручному користуванні сайтом.
Часто власник сайту навіть не підозрює про наявність таких помилок, а для пошукового робота в такому разі він буде не якісним.
Сучасні сайти - це доволі не прості екосистеми, які окрім HTML коду містять SCC стилі та JS скрипти і все це генерується та збирається, ще й якоюсь мовою програмування. А чим складніші системи - тим важче тримати все під контролем.
Але з досвіду скажемо, що самі критичні помилки, буквально лежать на поверхні і можуть бути дуже швидко виправлені. Часто після виправлення таких помилок сайт отримував значний приріст трафіку вже в перші тижні, хоча до цього міг провести кілька років у стагнації.
Головне - знати де шукати і на що дивитися. Ось одні з самих частих помилок:
- відсутність або дублювання тегу H1
- помилки в файлі robots.txt
- відсутність переадресації на https
- дублі сторінок
- не правильна мова сторінки
Усі ці помилки не дозволяють пошуковим роботам адекватно ранжувати ваш сайт і чим швидше ви їх виявите та виправите тим швидше вони зможуть якісно виконувати свою роботу.
Семантичний аудит
Буває так, що власник сайту очікує відвідувачів по одних пошукових запитах, а отримує по інших. В результаті отримуємо трафік низької якості, який важко конвертується.
Семантичний аудит допомагає визначити активне семантичне ядро сайту та виявити головні пошукові запити, по яких сайт здатен отримувати відвідувачів.
Якщо реальна картина розбігається з очікуваною - це привід для того щоб змінити контент стратегію, або й зовсім розпочати із самого початку, зібрати семантику та "рознести" її по посадкових сторінках. Якщо цього не зробити, то якість трафіку не збільшиться.
Семантичний аудит також допомагає виявити не відповідності на самих сторінках сайту та знайти вузькі місця в наповнені сторінок контентом.
Для якісного семантичного аудиту бажаний доступ до аналітики сайту, якнайкраще для цього підійде Google Analytics, тому якщо ви ще не підключили її - не зволікайте.
Перевірка зручності користування сайтом
Зручність користування сайтом на пряму впливає на поведінкові фактори, які також фіксуються пошуковою системою тому ваш сайт повинен бути зручним для відвідувачів.
Окремої уваги заслуговує мобільна версія сайту, оскільки більшість відвідувачів сьогодні ми отримуємо з мобільного трафіку. Більше того, Google сканує та індексує сайти за принципом Mobile First, що означає пріоритетне ранжування версії сайту для мобільних пристроїв.
Хоча зручність користування - питання суб'єктивне, є правила, які регламентують те як має виглядати сайт. Ось деякі із них:
- зручна навігація
- "комфортний" для читання текст
- адекватні відступи
- інформативний "перший екран"
Досягнути ідеалу інколи буває дуже важко, але ви повинні постаратись.
Коли варто провести аудит сайту
- сайт вже кілька років не "росте", при наявності певної кількості сторінок та контенту
- ви розробили/замовили новий сайт і хочете переконатися, що все в порядку
- ви перенесли сайт на нову платформу, або внесли багато глобальних правок і він припинив ріст, або почав зникати з пошуку
Це, мабуть, самі частіші причини для того, щоб замовити аудит сайту, та цей перелік не є вичерпним.
Вчасне виявлення критичних помилок допоможе заощадити значний час, який ви потратите на виправлення помилок в майбутньому. Оскільки пошукові системи працюють доволі інертно навіть досвідченому веб-майстру можуть знадобитися місяці, щоб "розвернути" тенденцію трафіку із стагнації на ріст.
Тому ця інвестиція себе дуже оправдовує в довгостроковій перспективі.
Аудит - це лише пів справи
Отримавши результати аудиту потрібно якнайшвидше приступити до виправлення виявлених помилок.
Помилки можна умовно поділити на
- Критичні (червоний колір)
- Важливі (жовтий колір)
- Не критичні (зелений колір)
- Бажано виправити (сірий колір)
Критичні потрібно виправити в найкоротший термін, оскільки вони найбільше впливають на якість сайту. Потім потрібно перейти до жовтого рівня, а після нього до зеленого та сірого.
Важливо прийняти до уваги те, що в силу тих чи інших причин вам не вдасться виправити усі помилки. Спішимо вас заспокоїти, ідеальних сайтів не буває і більшість із тих які ви бачите в видачі мають ті чи інші помилки, але це зовсім не означає, що ви не повинні намагатися. Головне правильно розставити пріоритети.
Вартість послуги та час реалізації
Аудит сайту в Україні коштує від 150 $
Ми можемо виконати ваше замовлення за 36 годин роботи *
Кінцева вартість та час реалізації готового проекту залежить від технічного завдання, його складності та додаткових опцій, які замовник бажає включити в проект.
В будь-якому випадку фінальна ціна та час розробки будуть обговорені на консультації, яку ми проводимо для кожного замовника індивідуально.
Залишайте заявку на консультацію, щоб дізнатися вартість розробки вашого майбутнього проекту.
Аудит сайту
$150
/ 36 годин*
* час необхідний безпосередньо для реалізації проекту, без врахування консультацій, часу потрібного на планування та погодження деталей проекту