Розробка лендінгу
Лендінг пейдж (посадкова сторінка) - основа онлайн маркетингу
Посадковою сторінкою називають окрему сторінку, створену в маркетингових або рекламних цілях. Відвідувачі на лендінг зазвичай приходять із рекламних кампаній, соціальних мереж та розсилок. Пошукова оптимізація лендінга часто або неможлива, або недоцільна.
Лендінг дозволяє доволі швидко запустити продукт на ринок, перевірити маркетингову гіпотезу, отримати реакції аудиторії, або перші продажі. Досвідчений розробник може реалізувати робочий лендінг, при чому за доволі швидкий час - від кількох годин до кількох днів.
Види Landing Page
Можна виділити два основних види лендінгів: продаюча сторінка та лід-магніт, або сторінка захоплення контактів
Продаюча сторінка
Це вид лендінгів, заданням яких є продажа конкретного товару. На таких лендінгах використовуються різні механіки продаж, залежно від товару який продається. Лендінгом легше продати не дорогий товар із яскравим емоційним окрасом і навпаки дорогі прагматичні товари майже неможливо продати за допомогою такого інструмента як посадкова сторінка.
Для таких товарів використовується інша стратегія, яку можна реалізувати за допомогою лід-магніту, а саме - захопити контакт потенційного клієнта та використати багаторівневу тактику продаж. Яка може включати різні прийоми, серед яких - холодні дзвінки, розсилка, тестдрайви або пробне використання товару.
Сторінка захоплення контактів
Лід-магніт - це доволі поширений вид посадкової сторінки, оскільки він може виступати одним о сновних ланок багаторівневої стратегії продаж. При чому продавати таким чином можна, як товари так і послуги в доволі широкому діапазоні - від недорогих та разових до повторних, преміальних.
Основне завдання лід-магніта - заохочення потенційного клієнта залишити свої контактні дані (номер телефону, e-mail, тощо) для переходу на наступний рівень процесу продажі. Грамотний маркетолог розуміє які прийоми використовувати до потрапляння клієнта на лендінг (рекламний інтент) та після заповнення форми захоплення контактів.
Інші види лендінгів
В силу поширеності посадкових сторінок їх класифікація не завжди підходить для визначення типу тої чи іншої посадкової сторінки, особливо якщо мова йде про нові види сторінок, які з'являються, щоб задовільнити ті чи інші потреби. Ми можемо виділити кілька видів лендінгів, які з'явились відносно недавно:
Мультипосилання - вид посадкової сторінки, яка може використовуватись в якості візитівки. На такій сторінці розташовані посилання на усі сторінки особи, або компанії - соціальні мережі, блог та інше.
Мобільний лендінг - спрощений варіант посадкової сторінки, оптимізований для мобільних пристроїв, для яких повноцінна верстка лендінга може виявитись перевантаженою.
Правила ефективного лендінгу
Одна сторінка - одне завдання
Кожна посадкова сторінка має вирішувати ОДНЕ завдання. Якщо це захоплення номеру телефону - захоплювати номер телефону, якщо продажа товару - продавати товар. при чому ОДИН товар.
Якщо намагатися порушити це правило, у вас дуже сильно постраждає конверсія, або простими словами - ефективність вашої посадкової сторінки.
І в завершення до цього правила - завдання має мати можливість для реалізації. Тобто якщо ви захоплюєте контакт то на сторінці має бути форма для його відправки, якщо ви надаєте послугу - відвідувач повинен мати можливість її отримати.
Зміст розбиваємо на блоки
Так само як в посадкової сторінки є одна мета так само кожен змістовий блок вирішує своє конкретне завдання. Блок побудови довіри та авторитету, блок заклику до дії та блок переліку послуг - це все різні блоки. І послідовність їх розташування на сторінці буде на пряму впливати на рішення, яке приймає відвідувач сайту.
Конверсія вище всього - навіть дизайну
Цей пункт викликає найбільше запитань в нових клієнтів. А суть його в тому, що простий дизайн продає краще ніж хитромудрий із багаторівневою анімацією та звуками. Але це зовсім не означає, що ваш дизайн має бути із початку 2000-х, кожному продукту - свій дизайн. Головне - відслідковувати конверсію і якщо вона буде висока, то вас мало буде турбувати палітра кольорів на сайті.
Акценти та підсилювачі
З акцентами все просто - головне має бути "зверху". Це значить що головний посил та важлива інформація має бути швидко доступною для відвідувача лендінгу, лендінг пейдж має бути інтуітивно зрозумілим для користувачів.
До підсилювачів можна віднести додаткову інформацію, яка тим чи іншим чином може пришвидшити прийняття рішення потенційного покупця - "Залишилось всього 5 місць", "До завершення акції - 25 хв", "Встигни придбати бо ..." - це яскраві приклади підсилювачів.
Підсилювачі можна використовувати коли тонко розумієш контекст усього процесу. Наприклад таймер зворотнього відліку, який рахує час до завершення розпродажу доцільно використовувати із приуроченням до якоїсь значимої події, а постійне використання такого прийому зчасом зведе ефективність його застосування до нуля.
Заклик до дії
Заклик до дії обов'язково має бути присутнім на тих лендінгах, на яких від користувача щось вимагається. Продаюча сторінка - придбати, або замовити, сторінка послуги - запис на сеанс, консультацію. При чому заклик до дії має бути фінальною точкою та апогеєм інформаційного посилу до відвідувача сайту.
Як визначити ефективність Landing Page
Ефективність посадкової сторінки визначається конверсіями, які показує сторінка. Ці конверсії можуть доволі сильно відрізнятися навіть для двох, на перший погляд, дуже схожих лендінгів, тому конверсії важливо постійно відслідковувати, щоб контролювати ефективність посадкових сторінок.
В нашому випадку ми розуміємо конверсії як сходинчасту прогресію в багаторівневій стратегії продаж. Її ще називають "воронка продажів".
Для прикладу розглянемо продаж якогось товару, наприклад слона.
Ми розробили лендінг пейдж із описом усіх переваг нашого товару та налаштували рекламну кампанію із головним посилом "Придбай слона!". В рекламних оголошенях ми добавили посилання на наш лендінг.
А тепер цифри - наше оголошення побачило 10 000 користувачів - 2 000 користувачів натиснули посилання та перейшли на наш сайт-лендінг - 150 користувачів відреагували на наш заклик до дії та залишили свій номер телефону - при обзвоні 50 користувачів погодились пройти "тест-драйв" нашого слона.
Ланцюжок дій ще не завершений, але це виходить за рамки даного матеріалу і аби вас ще більше не запутати, розберемось із даними які ми отримали на цих етапах.
Конверсія рахується за універсальною формулою визначення відсотку ефективної кількості (ЕК) від загальної(ЗК):
Конверсія = ЕК/ЗК * 100
Тобто конверсія рекламної кампанії = 2 000/10 000 * 100, тобто 20%
Конверсія лендінгу складає 150/2000 * 100 = 7,5%
А конверсія обзвону 50/150 * 100 = 33,3%
Знаючи ці дані ви можете самі судити про ефективність кожного етапу процесу продаж, додайте в обрахунки маркетингові витрати і можна буде говорити ще й про рентабельність бізнесу.
Яка конверсія є нормальною для лендінгу
Все дуже залежить від виду лендінга та продукту чи послуги які просуваються таким чином. Але варто сказати, що показник конверсії для лендінгів коливається в межах 1% - 9% при чому часто показних конверсії нижче 5%. Тому дані в прикладі навіть трішки завишають реальну картину, хоча слонів ми ще не продавали.
Вартість послуги та час реалізації
Розробка лендінгу в Україні коштує від 300 $
Ми можемо виконати ваше замовлення за 48 годин роботи *
Кінцева вартість та час реалізації готового проекту залежить від технічного завдання, його складності та додаткових опцій, які замовник бажає включити в проект.
В будь-якому випадку фінальна ціна та час розробки будуть обговорені на консультації, яку ми проводимо для кожного замовника індивідуально.
Залишайте заявку на консультацію, щоб дізнатися вартість розробки вашого майбутнього проекту.
Розробка лендінгу
$300
/ 48 годин*
* час необхідний безпосередньо для реалізації проекту, без врахування консультацій, часу потрібного на планування та погодження деталей проекту