Пошукова оптимізація
Що таке пошукова оптимізація
Пошукова оптимізація - це комплекс заходів вжитих до сайту з метою покращення його позицій в видачі пошукових машин, таких як Google, Яндекс та інші.
Перш ніж приступити до розгляду процесів оптимізації потрібно розібратися з деякими термінами:
Пошукова видача - результат запиту користувача, який представлений в переліку ресурсів, які пошукова система вважає релевантними даному запиту. Результати з точки зору пошукової системи розташовуються від самого релевантного (корисного) і по спадаючій. Якісною вважається позиція сайту в Топ-10 - перші 10 результатів видачі, проте левову частку трафіку отримують сайти із Топ-3 - перші три сайти в видачі.
Пошуковий трафік - кількість користувачів, які відвідують сайт перейшовши на нього за допомогою пошукової системи.
Пошуковий запит - це той запит який вводить користувач при пошуку. На релевантність результатів видачі впливає точність запиту, його словоформа та частково навіть порядок слів. Хоча сучасні пошукові системи чудово розуміють синоніми і за недостатньою кількістю або при низькій якості результатів по відповідному запиту, можуть (і будуть) підмішувати в видачу більш авторитетні сайти.
Виділяють також такий термін як частотність запиту - це відносна кількість звернень до пошукової системи з цим запитом. Більш частотні запити отримують більше пошукового трафіку ніж низько частотні. Але поряд із частотністю виділяють також точність запиту - чим більш точний запит, тим більше конкретики в ньому, але такі запити отримують менше пошукового трафіку.
Наприклад, візьмемо три пошукових запити: "автомобіль купити", "автомобіль ford купити" та "автомобіль ford fiesta купити". Що ми можемо сказати про кожен із цих запитів? Усі вони наче про одне - покупку автомобіля, але з різним ступенем уточнення. давайте розглянемо їх основні характеристики:
- автомобіль купити - високочастотний, з високим пошуковим трафіком
- автомобіль ford купити - середньо частотний, з середнім пошуковим трафіком
- автомобіль ford fiesta купити - низькочастотний, з низьким пошуковим трафіком
Якщо піти, ще дальше то запит можна ще більше уточнити, тим самим понизивши його трафік, наприклад - "автомобіль ford fiesta червоний седан купити в Києві"
Низькочастотні запити потрібні для того, щоб швидше отримувати позиції в топ-10, оскільки вони мають низьку конкуренцію і при достатній кількості можуть давати хороший сумарний трафік. Особливо це актуально для ніш із високою конкуренцією.
Для чого потрібна SEO оптимізація сайту
Пошукова оптимізація допомагає отримувати так званий "органічний пошуковий трафік" - це вид корисного трафіку, який генерується користувачами пошукових систем на основі їх потреб. Якщо простими словами то для користувача це можливість задовольнити його потребу просто ввівши запит в пошуковій системі та перейшовши по релевантному посиланню. А для власників сайтів - це відносно безкоштовний трафік.
Чому трафік "відносно" безкоштовний?
- За нього власник сайту не платить безпосередньо нікому, пошукова система сама визначає пул сайтів для видачі і ніякої оплати не вимагає за це.
- Для того щоб отримувати цей трафік, витрачається доволі багато часу та зусиль, які також мають вартість.
Отже ми розібралися, що для того аби отримувати органічний трафік, сайт повинен задовольняти потреби відвідувачів, з цього й варто почати -
Запам'ятайте - ваш сайт повинен бути корисним!
Але буває й так, що сайт корисний і наповнений та має "стаж" в кілька років, але пошукового трафіку майже не генерує. Саме в таких випадках може допомогти SEO оптимізація.
Якою буває SEO оптимізація
Якщо говорити про методи пошукової оптимізації то їх можна розділити на три категорії відносно лояльності зі сторони пошукових систем:
- "білі" методи SEO оптимізації
- "сірі" методи SEO оптимізації
- "чорні" методи SEO оптимізації
Відразу хочемо вас застерегти - якщо ви не хочете погубити свій домен, не використовуйте методи з останньої категорії. Також не варто зловживати сірими методами.
Що стосується основного інструментарію SEO оптимізатора - білих методів, то про них пошукові системи сповіщають розробників у своїй документації. Проте справедливості заради, варто сказати що дані поради в більшості випадків зводяться до однієї розмитої фрази - "ви повинні робити якісні сайти" (привіт Google). А весь практичний досвід SEO оптимізатори отримують в результаті тестування, безкінечна черга проб і помилок сформувала практичні рекомендації по пошуковій оптимізації сайтів, яку ми використовуємо для роботи.
Слова - основа всього
"Спочатку було слово!" - це дійсно дуже важлива для розуміння концепція. Чому так? Спробуємо пояснити.
Прослідкуємо життєвий цикл задоволення потреби за допомогою органічного пошуку:
- Зародження потреби
- Вербалізація потреби, формування запиту до пошукової системи
- Вибір релевантного варіанту із запропонованих пошуковою системою на основі контексту
- Перехід на сайт, який або починає процес вирішення потреби, або змушує користувача повернутися на попередній крок.
Якщо уважно проаналізувати ці етапи то стане зрозуміло, що в певний момент користувачу доводиться формулювати свою потребу в словесній формі - це саме ті запити які формують органічний попит, який в подальшому можна конвертувати в корисний органічний трафік.
Другим важливим моментом є контекст - це те що відрізняє два на перший погляд однакових сніпета (візуалізація сайту на позиції видачі в ПС) - його розташування, контент, додаткові елементи. Тому текст, який відображений на сніпеті також допомагає користувачу прийняти рішення натиснути на нього чи ні.
З яких етапів складається процес успішної SEO оптимізації
Залежно від розміру та віку сайту ці етапи можуть відрізнятися, так для молодого сайту вони будуть мати один характер а для зрілого та великого - інший, але суть залишиться такою ж.
- Аналіз активного семантичного ядра
- Аналіз структури сайту
- Збір/доповнення семантичного ядра
- Кластеризація запитів
- Впровадження/реорганізація структури сайту
- Тонка оптимізація
Якість виконання кожного етапу на пряму впливає на кінцевий результат, а сам процес від початку і до завершення може тривати тижні. Тому має велике значення рівень підготовки фахівця, який займається оптимізацією вашого сайту.
Ми перед початком SEO оптимізації. рекомендуємо провести аудит сайту, обов'язково семантичний та бажано технічний. В результаті ви будете розуміти приблизні масштаби та вартість робіт з оптимізації.
Вартість послуги та час реалізації
Пошукова оптимізація в Україні коштує від 500 $
Ми можемо виконати ваше замовлення за 100 годин роботи *
Кінцева вартість та час реалізації готового проекту залежить від технічного завдання, його складності та додаткових опцій, які замовник бажає включити в проект.
В будь-якому випадку фінальна ціна та час розробки будуть обговорені на консультації, яку ми проводимо для кожного замовника індивідуально.
Залишайте заявку на консультацію, щоб дізнатися вартість розробки вашого майбутнього проекту.
Пошукова оптимізація
$500
/ 100 годин*
* час необхідний безпосередньо для реалізації проекту, без врахування консультацій, часу потрібного на планування та погодження деталей проекту