1. Головна
  2. Послуги
  3. Налаштування контекстної реклами

Chernobay Development

Налаштування контекстної реклами

Налаштування контекстної реклами

Налаштування та запуск рекламних кампаній - справа доволі відповідальна, оскільки ви не лише ризикуєте бюджетом, а й втрачаєте дорогоцінний час, за який ваш бізнес міг отримати прибуток. Ще не менш важливим фактором рекламної конверсії є якість лендінга на який потрапляють ваші потенційні клієнти.

Налаштування контекстної реклами

Контекстна реклама - один з найдієвіших інструментів залучення аудиторії. Вона органічно вписується в контекст і не нав'язується користувачам, скоріше навпаки - контекстна реклама допомагає знайти необхідне рішення швидше.

Для рекламодавців контекстна реклама часто є єдиним ефективним інструментом для просування власного товару чи послуги. Особливо в тих випадках коли продукт представлений однією або кількома Landing Page, без використання основного сайту.

Google Ads

Google Ads

Лідером з надання послуги контекстної реклами в Україні є Google Ads - платформа розроблена інтернаціональною компанією Google, яка містить все необхідне для налаштування, запуску та аналітики рекламних кампаній.

В якості рекламних майданчиків використовуються:

  • Сторінка пошуку Google
  • Сайти партнери по Google AdSense
  • YouTube

Для кожної рекламної кампанії можна налаштувати який майданчик потрібно використовувати для відображення рекламних оголошень, окрім того також можна налаштувати:

  • регіон з точністю до міста чи району
  • мову (використовується мова браузера користувача)
  • час показу рекламних оголошень

Також можна встановлювати граничні бюджети для кампанії та максимальну вартість за клік по рекламному оголошенню.

Google Ads AuctionАукціон Google Ads

Для ранжування позицій рекламних оголошень в Google Ads використовується такий інструмент як аукціон. Він відбувається автоматично і не вимагає від користувача ніяких дій. Насправді це алгоритм ранжування рекламних оголошень, який на основі кількох факторів вирішує в якій послідовності показувати оголошення. Якщо дуже просто - вище будуть показані оголошення тих рекламодавців, які платять більше.

Аукціон відбувається кожного разу при видачі релевантних результатів по запиту користувача.

Аналітика результатів

Google Ads показує статистику рекламних кампаній та дає рекомендації по оптимізації. Загалом даної аналітики буде достатньо для моніторингу витрат та ефективності рекламної кампанії, та для більшого контролю Google Ads потрібно використовувати разом із Google Analytics. Так можна тримати під контролем усі процеси, які відбуваються з користувачем на вашому сайті.

Google Advertising Mobile App

Мобільний додаток "Google Реклама"

Для контролю рекламних кампаній в Google є мобільний додаток, який дозволяє відслідковувати прогрес рекламних кампаній, поповнювати баланс та проводити певні маніпуляції з налаштуваннями РК. Чудове рішення щоб завжди тримати рекламу під контролем. Проте для повноцінного налаштування рекламної кампанії він не годиться. 

З чого почати

Для початку рекламної кампанії у вас повинен бути сайт, мінімально - Landing Page, який містить всю необхідну інформацію про товар чи послугу, який ви хочете рекламувати.

Оптимальний процес налаштування рекламної кампанії включає в себе наступні етапи:

  • аналіз продукту та розробка рекламних оголошень
  • налаштування рекламної кампанії та створення оголошень в системі Google Ads
  • перевірка та схвалення оголошень системою Google Ads
  • запуск рекламної кампанії
  • корекції оголошень та бюджету (за потреби)

Варто враховувати також те, що після запуску рекламної кампанії Google Ads кілька днів буде її тестувати, щоб зрозуміти її місце в рекламній видачі. Цей процес повториться також, якщо рекламна кампанія з якихось причин буде призупинена, а потім відновлена.

ads stepsЯк ми налаштовуємо рекламні кампанії

Контроль над аккаунтом Google Ads, як і контроль над платежами залишається в замовника. Для цього ви повинні самостійно зареєструватися в Google Ads та делегувати нам відповідні повноваження.

Перед початком налаштування рекламної кампанії ми аналізуємо контент посадкової сторінки, якщо у вас немає сайту то ви можете замовити у нас розробку Landing Page.

На основі контенту ми формуємо шаблони рекламних оголошень, намагаємось спрогнозувати ймовірні пошукові запити та зв'язати їх з інтентом (що насправді мають на увазі користувачі коли вводять запит). 

Після створення оголошень ми ще раз перевіряємо їх, співставляємо інтент та контент для усунення логічних розбіжностей і лише після цього запускаємо рекламну кампанію.

Приблизно через тиждень ми проводимо аналіз рекламної кампанії, якщо результати показів знаходяться в межах норми - рекламна кампанія вважається ефективною.

Ви самі вирішуєте який рекламний бюджет витрачати на рекламу та слідкуєте за балансом рахунку. Ми можемо лише дати рекомендації по кращому використанню рекламного бюджету на основі актуальних ставок рекламної мережі та очікуваних результатів.

Ads conversion

Що таке конверсія

Конверсія - це показник ефективності, в нашому випадку рекламної кампанії, або рекламних оголошень. Простими словами - це показник, який враховує кількість натискань на ваше рекламне оголошення у співвідношенні із загальною кількістю показів. 

Вираховується він відсотково, наприклад якщо із 100 показів на ваше оголошення натиснули 12 разів то його конверсія становить 12%.

Знаючи конверсію дуже просто відслідковувати якість рекламної кампанії та її тенденції, для того аби вчасно виявити та усунути причину низької ефективності.

Варто також розуміти що конверсія залежить від багатьох факторів:

  • тематики 
  • конкуренції 
  • рекламного каналу
  • контексту 

Тому далеко не завжди потрібно "гонитися" за високою конверсією. Її слід сприймати більше як індикатор і точку відліку, ніж як щось канонічне.  

Вартість послуги та час реалізації

Налаштування контекстної реклами в Україні коштує від 100 $

Ми можемо виконати ваше замовлення за 24 годин роботи *

Кінцева вартість та час реалізації готового проекту залежить від технічного завдання, його складності та додаткових опцій, які замовник бажає включити в проект.

В будь-якому випадку фінальна ціна та час розробки будуть обговорені на консультації, яку ми проводимо для кожного замовника індивідуально.

Залишайте заявку на консультацію, щоб дізнатися вартість розробки вашого майбутнього проекту.

Налаштування контекстної реклами

$100

/ 24 годин*

  • консультація включена
  • допомога в проектуванні
  • підтримка під час розробки
  • доступ до коду після завершення розробки

* час необхідний безпосередньо для реалізації проекту, без врахування консультацій, часу потрібного на планування та погодження деталей проекту

Chernobay Development

Отримати безкоштовну консультацію online

Залишіть свій контакт і ми допоможемо вирішити ваше запитання в найкоротший термін.

Потрібна консультація?

Залишіть заявку на консультацію, щоб швидко отримати відповіді на всі ваші запитання.

© 2021 - 2025 Copyright — Chernobay Development | Політика конфіденційності